  • Data: 2007-08-21 17:54:50
    Temat: Re: Kradzieże w pracy i prawie przyłapany
    Od: "Tiber" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In news:faeimn$ltd$1@nemesis.news.tpi.pl,
    Krzysiek <k...@p...onet.pl> typed:

    > a co do rozwiązania
    > umowy zlecenia - straciłes do niej zaufanie, a to wystarczająca
    > podstawa do wypowiedzenia umowy;
    (...)
    > tak na marginesie - jak masz podejrzenia, że ktos z pracujacych u
    > ciebie osob kradnie lub popelnia inne przestepstwo, od razu jak go
    > zlapiesz powiadamiaj policje - wtedy zapewniasz sobie silna pozycje
    > na starcie; wzglednie - robisz awanuture i zapowiadasz policje chyba
    > ze odejdzie sam skladajac w tym zakresie stosowne oswiadczenia - np.
    > ze naruszyl powaznie swoj obowiazek bo ..... i jego podpis; w razie
    > sporu jestes kryty tym papierem

    Ale czy właśnie umwa zlecenie nie charakteryzuje się tym, że mogą ją
    obie strony wypowiedzieć bez żadnego konkretnego powodu? Nie wystarczy
    punkt w umowie zlecenia typu: "Umowa może zostać wypowiedziana przez
    każdą ze stron z zachowaniem x-dniowego terminu wypowiedzenia poprzez
    złożenie pisemnego wypowiedzenia jednej ze stron. W przypadku takiego
    rozwiązania umowy, Zleceniobiorcy przysługuje prawdo do wynagrodzenia za
    wykonanie przedmiotu umowy do dnia jej rozwiązania"? Ja taki zapis
    miałem i dostałem rozwiązanie umowy bez żadnego uzasadnienia na piśmie,
    tylko stwierdzenie faktu.

    --
    tbr