  • Data: 2008-02-24 12:58:12
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Chopin" <s...@w...pEEl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fprmoh$g1c$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To samo pomyślałem, jak tylko zobaczyłem ten paragon. Co więcej, druga
    > część wydruku (zaczynająca się od linii) nie jest idealnie równoległa do
    > poprzedniej (jakby te części pochodziły z różnych skanów) ;-)

    Tak jak odpisałem Robertowi Tomasikowi. Paragon jest dłuższy niż A4 więc
    musiał być połączony. Mogę wrzucić te dwa osobne skany lub zrobić fotkę. W
    przypadku foto nie będzie widać kwot. Nie mam w tym interesu wycinając
    zawartosć pisząc na tą grupę.

    > IMHO kasjerka coś poknociła przy próbie zrobienia korekty. O ile pamiętam,
    > to kasa właśnie w miejscu korekty robi takie odstępy (przynajmniej ja się
    > spotykałem z takimi paragonami przy swoich zakupach).
    >
    > Pytanie do twórcy wątku: czy ten proszek był ostatnim produktem nabijanym
    > przez kasjerkę? Czy jeszcze jakieś produkty były nabijane później?

    To były dwa pojemniki płynu do prania w jednej zrzewce. To był ostatni
    produkt. Pewnie dlatego Kasjerka zwróciła uwagę, że czytnik odczytał ten
    przekreślony kod wewnątrz opakowania zbiorczego. Pewnie w innym przypadku
    fakt ten byłby przez nią przeoczony. Coś zrobiła na kasie. Zatem dlaczego:
    Na paragaonie widnieje ta kwota?
    Dlaczego suma (niezależnie z kwotą 9.99 czy bez) nie zgadza się?

    Może podjadę dziś.

    > Teraz pozostaje tylko porównanie paragonu, który posiada autor wątku z tym
    > co wydrukuje kasa w sklepie. IMHO powinno im na tym zależeć, bo o ile
    > pamiętam urzędy skarbowe są cięte na kombinowanie z kasami fiskalnymi.
    >
    > Nie rozumiem też, dlaczego autor dał się zbyc obsłudze. Nie wiem jak w
    > Gdyni, ale w warszawskich marketach nigdy nie miałem problemów z
    > wyjaśnieniem nieścisłości na paragonie czy jego korektą (zdarzyło się
    > kilka razy, że nowa kasjerka coś źle nabiła, itp.). Zresztą pracownicy
    > często mają taką wprawę, że nawet na metrowych paragonach momentalnie
> [...]
    Jak pisałem babka w biurze obsługi klienta stwierdziła że nie ma czasu,
    odwróciła się na pięcie i zajęła się innymi interasantami. W koszyku miałem
    mrożonki, nei chciałem aby jedzenie mi się popsuło.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"