eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKradzież, oszustwo? › Re: Kradzież, oszustwo?
  • Data: 2008-02-24 19:23:05
    Temat: Re: Kradzież, oszustwo?
    Od: "Chopin" <s...@w...pEEl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Chopin" <s...@w...pEEl> napisał w wiadomości
    news:fprpkq$ieo$1@news.onet.pl...
    >
    >>> Musisz wyjasnic ta sprawe z biurem obslugi klienta.
    >>
    > Może podjadę dziś.

    No i pojechałem.
    Wyjaśniłem krótko o co chodzi. Pani z obsługi natychmiast wzięła paragon i
    sprawdziła każdą pozycję. Sprawa była jasna po paru minutach.
    Winę po części ponosi kasjerka. Przy kombinowaniu z wycofaniem tego jednego
    kodu robiła coś z taśmą paragonu. Efektem tego na wydruku nie pojawiły się
    jeszcze 4 pozycje, stąd to białe pole i ta różnica. Zdaniem BOK'u powinna
    powtórzyć wydruk.
    Poinformowano mnie również, że pracownik nie ma prawa odmówić reklamacji i
    że zachowanie pracownicy z dnia poprzedniego było naganne. Podano mi
    formularz korespondencji z dyrekcją sklepu abym mógł wyrazić swoją opinię na
    temat pracy tego pracownika, co też uczyniłem.
    Przeproszono mnie po trzykroć i zapewniono, że więcej taka sytuacja się nie
    powtórzy.
    Mam nadzieję, że nie.

    Konkluzja: należy sprawdzać rachunki i nie rozmawiać z niekompetentnymi
    pracownikami.

    Pozdrawiam, wszystkich i zamykam wątek.

    --
    Chopin
    "Gdynia Moje Miasto"
    s...@w...pEEl



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1