  • Data: 2002-12-20 13:35:05
    Temat: Re: Kradziez na stacji paliw??!!
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Darek wrote:
    > Porównanie jest po części trafne, ale nie o to chodzi.
    > To w takim razie, gdy "zapomnę" (nieistotne jak było) odbić
    > bilet w tramwaju to myślisz, że kontroler mi uwierzy?

    Nie. Ale jak zapomnisz skasować bilet po wejściu, a przypomnisz
    sobie w połowie drogi i go skasujesz to co wtedy?
    Dalej będziesz uważał kogoś takiego za złodzieja?

    > Rozumiem, że można mieć cięższe dni i takie rzeczy jak zapomniałem
    > odbić bilet czy zatankowałem i nie zapłaciłem za paliwo mogą się zdarzyć
    > każdemu, ale niby jak sobie wyobrażasz rozstrzyganie czy ktoś zapomniał
    > czy z premedytacją to zrobił, chcesz podłączać do wykrywacza kłamstw??

    Już napisałem jak - gdyby chciał okraść stację to zatankowałby na maksa.
    Dwa - sam dobrowolnie zapłacił za tankowanie. Jak dla mnie - sprawy w ogóle
    nie było. To co się potem stało to po prostu paranoja.
    A potem się dziwić, że sądy zawalano i bandyctwo - prawdziwe - się pleni.

    > Tu chodzi wtedy o odpowiedzialność jak w przypadku tego nieszczęsnego
    > inżyniera. To w Twoim interesie jest tego dopilnować!

    Powiem szczerze, że nie rozumiem co tu chcesz powiedzieć.

    pozdrawiam
    Arek