  • Data: 2002-12-20 15:41:26
    Temat: Re: Kradziez na stacji paliw??!!
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E0334C7.1890F5C3@elita.pl...
    > Jeśli go odniesie na drugi dzień i powie, że przez roztargnienie
    > wsadził ten pierścionek do kieszeni to tak - świadczy to o jego
    > niewinności.

    To świadczy o chorobie. Jeśli to nie choroba to jednak kradzież. Czy ją
    zgłosisz - to już Twoja sprawa. Ja uważam, że powinieneś. Niezależnie jednak
    od tego co Ty zrobiłbyś ze sprawą takiego pierścionka nie możesz odmówić
    komuś innemu domagania ukarania osoby, która go ukradła.

    > Prawo nie jest kontrolowane przez komputery lecz przez ludzi.
    > Właśnie po to by nie robić debilnych rzeczy.

    Ci ludzie nazywają się sędziowie i to do nich należy decyzja, czy i jaka
    kara za dany czyn się należy. W razie wątpliwości sprawa powinna trafić więc
    do sądu. I w przypadku naszej stacji trafiła. A sąd uznał za stosowne karę
    wymierzyć.
    I koniec i kropka.

    Pzdr
    Brodek