  • Data: 2002-12-20 15:37:08
    Temat: Re: Kradziez na stacji paliw??!!
    Od: "Brodek" <B...@O...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E031C89.859F8BE6@elita.pl...
    > Już napisałem jak - gdyby chciał okraść stację to zatankowałby na maksa.

    Celowość jego działania nie ma tu znaczenia.

    > Dwa - sam dobrowolnie zapłacił za tankowanie. Jak dla mnie - sprawy w
    ogóle
    > nie było. To co się potem stało to po prostu paranoja.

    Jak widać nie dla właściciela stacji. Przypuszczam, że podobny problem ma
    średnio kilka razy dziennie i dla niego nie jest to wcale taki drobiazg i
    paranoja.

    > A potem się dziwić, że sądy zawalano i bandyctwo - prawdziwe - się pleni.

    Zawalenie sądów dla tej dyskusji nie ma znaczenia. Idąc tym tropem można by
    było dojść do wniosku, że nie należy zgłaszać zabójstwa bo sądy są zawalone.
    Oto rozumowanie:
    Nie zgłaszamy zaboru 10 zł, bo to drobiazg a sądy są zawalone. Stówa to też
    nie problem. Jeśli ktoś trochę postraszył - nie ma sprawy. Jak szturchnął -
    podobnie. Pare siniaków - nic właściwie się nie stało. Nóż - no przecież są
    sprawy ważniejsze. Gość trafił do szpitala - wyliże się. Nie żyje - to po
    problemie.

    Pzdr
    Brodek