  • Data: 2005-06-03 21:21:54
    Temat: Re: Koszt sprzeciwu od nakazu karnego
    Od: "Anstak" <a...@b...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Opłaca się. Mniej wiecej z tresci nakazu karnego wiesz ile hchce Ci dac
    sad, w wyroku nie powinienes dostac wiecej,doloza ewentualnie jeszcze koszty
    postepowania karnego, wiec gra jest warta swieczki o ile masz cos ciekawego
    do powiedzenia lub dobra taktyke obrony.
    Nie znam sprawy, ale skoro zabrali Ci prawo jazdy, to ja bym walczyla w tym
    zakresie, bo to z reguly cenniejsze niz pieniadze. Grzywne mozna przezyc,
    utrate prawa jazdy ciezej...

    Ania