  • Data: 2010-08-30 08:48:35
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 29 Aug 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > komputera jako maszyny do pisania. A jak np. łaskawie już
    > super-wypas-megahit kupili do szpitala, czyli rentgena cyfrowego, to
    > doktor-rentgenowy drukuje nadal fotki na mega-drogaśnym papierze, bo
    > wersja cyfrowa (dawana na CD, zamiast dostępna dla lekarza w sieci)

    O to ja przepraszam.
    Po prawdzie rolę sieci pełni w tym przypadku pacjent, pełniący przy
    okazji przejścia od rentgena do lekarza rolę nośnika nośnika :P,
    ale w "dyżyrnym" szpitalu (Biskupice) obeszło się z użyciem monitora.
    Sprawdzone na własnym kolanie jakiś miesiąc temu.
    Nie czepiałem się, bo pisałeś o "części lekarzy" i pewnie to prawda,
    ale nie można generalizować.

    Do tego *mi* jak dotąd *zawsze* wystarczała karta.
    Fakt że jakoś notorycznie ze "służby" nie korzystam, ale z rzadka
    mi się przez ostatnie lata zdarzało (poczynając od okulity jako
    jedynego władnedo do wypisania recepty na sulfacetamid HEC, co
    wiąże się z dwoma wizytami boć to specjalista i skierowania trzeba,
    do owego kolana) i stwierdzam, że z pozycji takiego "szarego
    użyszkodnika" karta jest *istotnym* usprawnieniem życia.
    No, chyba że ktoś pójdzie do lekarza bez karty ;)

    Wystarczała również pracownikom, a tajemnicę polegającą na tym, że
    w sumie ów wspominany tu mądry (papierowy) druk jest potrzebny
    przychodni po to aby bezbłędnie spisać NIP i REGON pracodawcy na
    zwolnieniu lekarskim poznałem przy takiej okazji, że przede mną
    był w rejestracji gość który przyszedł bez :P

    pzdr, Gotfryd