  • Data: 2010-09-16 21:53:25
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Sep 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Jaki cennik?

    Przychodni rejonowej.

    > Chyba nie mówisz o cenniku dla prywatnych wizyt, bo on się
    > ma nijak do NFZetowych rozliczeń.
    > Trochę tak jakbyś przyszedł i powiedział, że szkoła jest bogata,

    Nie teoretyzuj - przeczytaj cennik przychodni przyjmującej
    "NFZtowych" pacjentów, ustanowiony dla takich co to przyjdą
    i nie maja ubezpieczenia (niezależnie od tego czy o tym
    wiedzą czy "wyjdzie w praniu").

    > bo wynajmuje Olimpijczyka, a on
    > kosztuje 1200zł/h. Tylko szkoły mają inny cennik.

    J.w.
    O ile dobrze pamietam, cennik widziałem tu:
    http://www.rynekmedyczny.pl/Przychodnia_Lekarska_Mik
    ulczyce,Zabrze,Tarnopolska,ZOZ,1542251,1542252
    (cennik oczywiście nie w internecie, a powieszony na ścianie).

    > No tak, na pewno.

    Wiesz lepiej?
    To podaj konkretnie, ile zapłaci nieubezpieczony korzystający z porady
    lekarskiej w jednostce realizującej "zamówienia" NFZ
    Możesz spytać we własnej przychodni :|

    pzdr, Gotfryd