  • Data: 2010-09-20 16:12:31
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 19 Sep 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale jakie zdzierstwo?

    W sugerowanej przez Ciebie 10x różnicy między ceną "hurtową"
    a "detaliczną.

    > Ceny są rynkowe i już.
    > Można skarżyć kogoś za za wysokie ceny?

    Z art.388 KC?
    Ależ oczywiście - można!
    (co, napiszesz mi że nigdy nie czytałeś? - to Ci napiszę że nie wierzę
    i basta :P)
    Chyba nie zaprzeczysz, że choroba (w odróżnieniu od chęci posiadania
    Windowsa, tak dla jasności sprawy i wyciętej części cytatu Twojego
    posta) to jest "przymusowe położenie"?

    pzdr, Gotfryd