  • Data: 2010-09-10 18:42:11
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...na "ratunkowym", gdzie indziej dawno nie byłem, ale AFAIR
    > do innych form leczenia wystarcza karta i skierowanie od
    > właściwego lekarza.

    No mi nie wystarczało, zawsze pytali o książeczki. Takoż na Izbie
    Przyjęć. Aczkolwiek z ulicy przyszedłem, a nie z wypadku. Z wypadku
    ponoć dają 3 dni czasu rodzinie na dostarczenie.

    > Również - jakiś czas nie byłem, ale wtedy kiedy byłem wystarczała.
    > Pisałem (zacytowałeś) o okuliście.

    No ale nie wiem czy byłeś u okulisty w poradni czy w przychodni.
    Przychodnie mogą być elastyczniejsze.

    > Weź Ty może i cennik przeczytaj.
    > Bodaj 40 zł ostatnio widziałem. "Zł", nie "gr" :]

    Jaki cennik? Chyba nie mówisz o cenniku dla prywatnych wizyt, bo on się
    ma nijak do NFZetowych rozliczeń. Trochę tak jakbyś przyszedł i
    powiedział, że szkoła jest bogata, bo wynajmuje Olimpijczyka, a on
    kosztuje 1200zł/h. Tylko szkoły mają inny cennik.

    > Kilka to bliżej 500 zł wyjdzie.

    No tak, na pewno.

    > Wpis "ważny 3 miesiące" również nie poświadcza.

    Dlatego teraz są RMUA. Ale 3 miesiące i tak lepiej poświadczał niż 10 lat.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek