  • Data: 2010-09-09 21:08:41
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 8 Sep 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > W szpitalu

    ...na "ratunkowym", gdzie indziej dawno nie byłem, ale AFAIR
    do innych form leczenia wystarcza karta i skierowanie od
    właściwego lekarza.

    > i poradniach specjalistycznych?

    Również - jakiś czas nie byłem, ale wtedy kiedy byłem wystarczała.
    Pisałem (zacytowałeś) o okuliście.

    > Bo w przychodniach pierwszego
    > rażenia to i owszem, wartość wizyty to coś koło 50gr

    Weź Ty może i cennik przeczytaj.
    Bodaj 40 zł ostatnio widziałem. "Zł", nie "gr" :]

    > masz ubezpieczenie, bo w końcu ile osób nie ma. A ostatecznie jak nie
    > masz, to NFZ się zbuntuje i cię wykreślą z listy, więc wyłudzisz maks
    > kilka wizyt na kwotę 5zł całość.

    Kilka to bliżej 500 zł wyjdzie.

    > Ale prawem powielaczowym,

    Nie wykluczam, ale zwyczajnie nie oglądałem aktów prawnych.

    > bo sama karta nie poświadcza tak naprawdę
    > ubezpieczenia.

    Wpis "ważny 3 miesiące" również nie poświadcza.

    pzdr, Gotfryd