  • Data: 2010-08-29 19:23:18
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-28 22:19, Krzysztof pisze:

    > Wolałbyś idiotyzm w postaci konieczności przynoszenia ze sobą do lekarza
    > ostatniego wydruku ZUS-RMUA?

    No taki właśnie mamy od niedawna, jak zlikwidowano książeczki. Choć żona
    tajniacko bije książeczki dalej i są jak na razie przyjmowane.

    > Bo ja mimo wszystko wolałbym kartę.

    No właśnie idiotyzm karty polega, że ona jest tylko nośnikiem danych
    klienta i zastępuje w niektórych przychodniach pamiętanie numeru
    klienta. Choć tylko w niektórych, bo w niektórych karta nie pomaga i i
    tak trzeba pamiętać numer klienta.

    Tak czy siak, karta nie stanowi dowodu ubezpieczenia i jako taka i tak
    występuje w komplecie z książeczką (dawniej) lub RMUA (obecnie). Brak
    jest bowiem systemu weryfikacji klienta, są tylko wewnętrzne bazy
    szpitali/poradni/przychodni.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek