    From: "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszt SMS'a / wos / jakie argumenty ? pomocy
    Date: Sun, 27 Feb 2005 08:55:29 +0100

    > Zdaje mi się, że to ty masz się zająć problemem.
    > Napisz coś, wrzuć na grupę, to dostaniesz opinie.

    Ok, sorry.
    Poniżej moja propozycja, troche nieudolna ale nie mam w tym doświadczenia.

    Rzecznik Praw Konsumenta

    WNIOSEK
    Szanowny Panie XYZ.
    Dnia 21.01.2005 wziąłem udział w konkursie SMS-owym zorganizowanym przez
    stację telewizyjną Polsat.
    Pierwszego dnia wysłałem SMS -a potwierdzającego chęć uczestnictwa w
    konkursie.
    Przez kolejne dni odpowiadałem na zadawane pytania również za pomocą SMS -
    ów.
    Niestety nie wygrałem nagrody głównej, nie dostałem nawet nagrody
    pocieszenia.
    Za to listonosz po kilku dniach przyniósł mi rachunek za telefon komórkowy,
    w wysokości XXX
    Kosz wysyłki jednego SMS - a zgodnie z moim planem taryfowym wynosi 0,29 zł.
    Po sprawdzeniu bilingu okazało się, że koszt jednej wiadomości wysyłanej pod
    numer XXXX,
    czyli numer pod który należało wysyłać odpowiedzi, wynosił 10 zł (z VAT).
    Okazało się, że w bloku reklamowym podczas informowania o konkursie,
    wyświetlany był koszt jednej wiadomości,
    ale małym ledwie widocznym druczkiem. Widniał on przez kilka sekund, co
    uniemożliwiało dokładne przeczytanie tej,
    co się teraz okazało, bardzo ważnej wiadomości.
    Według mnie organizator konkursu dokonał świadomej manipulacji widzów za co
    powinien odpowiedzieć.
    Co mam zrobić w tej sytuacji ?
    Proszę o pomoc.