  • Data: 2005-02-27 17:02:19
    Temat: Re: Koszt SMS'a / wos / jakie argumenty ? pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Winnicki" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cvruhc$7v6$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ok, sorry.
    > Poniżej moja propozycja, troche nieudolna ale nie mam w tym doświadczenia.
    >

    > Rzecznik Praw Konsumenta
    >
    > WNIOSEK
    > Szanowny Panie XYZ.
    > Dnia 21.01.2005 wziąłem udział w konkursie SMS-owym zorganizowanym przez
    > stację telewizyjną Polsat.
    > Pierwszego dnia wysłałem SMS -a potwierdzającego chęć uczestnictwa w
    > konkursie.
    > Przez kolejne dni odpowiadałem na zadawane pytania również za pomocą SMS -
    > ów.
> [...]

    Pomijając poprawki stylistyczne SDD, to ja mam następujące uwagi:

    1) W lewym górnym rogu powinny być Twoje dane adresowe, by to nie był
    anonim. W prawym górnym miejscowość i data sporządzenia. Taki jest zwyczaj,
    bo te dane możesz również gdzie indziej umieści na upartego. Ale w tych
    miejscach będzie ich każdy w pierwszej kolejności poszukiwał.

    2) Pasowało by troszkę więcej szczegółów na temat tego konkursu. Bo rzecznik
    będzie musiał się zwrócić w pierwszej kolejności o wyjaśnienia do Polsatu.
    Jeśli w danym dniu było więcej konkursów, czego wykluczyć nie można, to nie
    będzie wiadomo o co chodzi dokładnie. Pewnie w dalszej korespondencji da się
    to wyjaśnić, tym nie mniej warto by to było doprecyzować na początku. Czyli
    jakiś tytuł, albo o co chodziło w konkursie.

    3) Ostatnie trzy zdania bym zmienił na jedno: "W opisanym stanie rzeczy
    czuję się oszukany przez stację POLSAT i proszę o interwencję".

    4) Należało by jednak podać, na jaką kwotę poniosłeś straty. Z Twojego pisma
    nie wynika ostatecznie, ile tych SMS-ów musiałeś wysłać. Zresztą jest taki
    zwyczaj, że powinieneś określić ostatecznie, wyrównania start w jakiej
    wysokości oczekujesz. Tak więc gdzieś należało by napisać, że w wyniku tego
    oszustwa poniosłeś straty załóżmy w wysokości 30 zł. Zresztą straty należało
    by pomniejszyć o normalny koszt SMS-ów.