  • Data: 2005-02-28 12:03:36
    Temat: Re: Koszt SMS'a / wos / jakie argumenty ? pomocy
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pomóżcie mi podając jakies akty prawne bądź podpowiedzi, jakich argumentów
    > mógłbym użyć.

    Abonent zna (powinien w każdym razie) cennik sojego operatora. A w nim
    zazwyczaj jest:
    - koszt smsa do własnej sieci, czyli numerów zaczynających się od A, B, C...
    wynosi X,
    - koszt smsa wysłanego do innej sieci komórkowej w polsce wynosi Y,
    - koszt sms premium na numery zaczynające się od 71 wynosi 1zł netto
    [...]
    - koszt sms premium na numery zaczynające się od 79 wynosi 9zł netto.

    A więc wysyłając sms na numer specjalny cenę tego sms-a mógł ustalić na
    podstawie samego numeru, na który go wysyłał sprawdzając w cenniku
    operatora. Dodatkowo miał cenę przypomnianą na ekranie telewizora.

    Pozdrawiam,
    Beniamin