    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Korelacja
    <faDeK.505662$Lc1.74987@fx12.ams1>
    <627b498d$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <tCkfK.268486$Mih.132366@fx05.ams1>
    <627de4ea$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <lHDfK.620680$Lc1.142166@fx12.ams1>
    <627f6864$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <s%ZfK.276280$Mih.197884@fx05.ams1>
    <62808ec9$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <_NhgK.204634$sMg.41819@fx06.ams1>
    <6281e4f6$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <4ABgK.1058412$sb1.447612@fx11.ams1>
    <6283d903$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <vpZgK.36947$tX09.2092@fx10.ams1>
    <628481b7$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 20 May 2022 03:11:28 GMT

    On 2022-05-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ależ ich przedstawiciele brylowali w mediach i swoje wystąpienia
    > przedstawiali jako naukowe konsensusy. Nasz horban pierodlił od sasa do
    > lasa na przykład:P

    Przedstwaiciele pisu brylują w mediach uważając się za mężów stanu i
    elitę w tym polityczną narodu.

    > Oczywiście, że nie tylko naukowcy a nawet nie przede wszystkim
    > zarządzają pandemią. Ale jak się o tym głośno powie, to jak widzisz
    > wyskakuje olin i pyta czy "poinformawałeś już naukowców, że się mylą" a
    > kwiatek twierdzi, żeś antynaukowy szur i życzy powrotu do zdrowia:P

    Myślę, że i Olin i Kviat mają na myśi tych naukowców, których i ja mam,
    a nie tych z komisji Maciarewicza.

    > NIe chcę - chcę kowida z kowidem. Skoro obiektywnie określono definicję
    > infekcji objawowej na początku w badaniach dopuszczających to wystarczy
    > się tego trzymać. Nie ma tu żadengo problemu.

    I się tam gdzieś coś mocno nie zgadza? Jest gdzieś jakiś oficjalny
    dokument, który by twierdził np. że te 95% to już na zawsze i nawet bez
    stanu podgorączkowego i też chroni przed transmisją?

    > Tu akurat zasady były jasne - prowadzi się badania kliniczne, podwójna
    > ślepa próba i liczysz zachorowania (lub jak wolisz infekcje objawowe) i
    > na tej podstawie wylicza się skuteczność szczepionki. Co do metody jest
    > konsensus i to nawet można go nazwać "naukowym".

    I co się tu nie zgadza?

    > Nigdy się nie skończy - wirus zostanie z ludzkością i już.

    Jakiś etap się zakończy, a jeśli nawet nie to będzie coś z 5 lat
    trwania...

    > No właśnie - powstał?

    Nie wiem :)

    > No - aż kulsony co miesiąc poligon w centum blokują, bo zainteresowani
    > przychodzą i dyskusję prowadzą:P

    Ale oni to tu chyba jednak nie na grzyby przychodzą....

    > Nie no - rację mieli:P Może nie dlatego, że takie mądre szury były ale

    To tak jakby powiedzieć, że typując poprawnie 5 liczb w totolotku, ktoś
    miał rację :)

    > że "naukofcy" (tak będę pisał jak będę miał na myśli "naukowców
    > medialno-politycznych) znów się pomylili. Napisz olinowi że zbieżność
    > nie implikuje racji:P Możesz dodać, że do dziś w większości danych
    > statystycznych widać zabory:P

    > ???

    Wnuczka można przymusić do zostania w domu w ramach wykonania władzy
    rodzicielskiej. Z babcią wyjdzie to średnio.

    --
    Marcin