  • Data: 2022-05-06 20:09:36
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.05.2022 o 19:44, J.F pisze:

    > Marcin chyba w Singapurze, to moze tam tak bylo.

    No właśnie nie bardzo wyobrażam sobie to zamknięcie całej gospodarki na
    rok za wyjątkiem energetyki, wodociągów i sklepów spożywczych. Marcin
    też siedział rok na dupie i z domu nie wychodził? Jego żona robiła testy
    bo miała "własną działalność" i wynikało z tego że jak katar to ok -
    może mieć kontakt z klientami.

    > Ale chocby Hiszpania miala jakąs ostrą kwarantanne dla wszystkich ...
    > a teraz

    Ale ile czasu?

    > Z wyjatkiem sprzedawcow w sklepach, fryzjerow, kelnerow, pracownikow
    > fitnesow, itp :-)

    No z wyjątkiem. I jeszcze paroma. Cechą harakterystyczną wszystkich
    zamniętych przybytków (oprócz przychodni) było to że gromadzą się tam
    głównie ludzie w sile wieku. Więc ponownie napiszę, że to bez sensu były
    obostrzrenia, bo obostrzały nie tych co powinno się obostrzyć.

    > Chyba ze ... to nie Covid, tylko choroby towarzyszace nabijaja w tym
    > roku statystyki ...

    Jak pisałem - będziesz robił testy na opryszczkę, to będą umierać na
    opryszczkę plus towarzyszące. A jak zakończysz pandemię administracyjnie
    zabraniem dodatków, to będzie koniec pandemii.

    > No coz, trzeba przyznac, ze poczatkowo o tej chorobie niewiele
    > wiedziano, wiec rzad sie moze zaslonic ostroznoscia.

    Dlatego pierwsze pół roku jestem skłonny im darować (no za wyjątkiem
    przekrętów z respiratorami i wielkim samolotem itp). No ale minęły dwa
    lata - czas na podsumowanie - czemu tak zrobiliśmy, czy zrobiliśmy
    dobrze i dlaczego po pół roku rozgrzewki dalej brneliśmy w głupoty. Kto
    jest odpowiedzialny za lokdałn wszystkich poza grupami ryzyka? Dlaczego
    skoro uważano to za słuszne nie wpisano kowida na listę szczepień
    obowiązkowych? Dlaczego kowida nie wpisano na listę chorób zakakaźnych.
    O tym dalczego przy każdej możliwej okazji chciano wpisać bezkarność
    przekrętów kowidowych nie wspomnę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!