  • Data: 2022-04-28 06:53:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można porównać np. udział (%) zgonów różnych grup (niezaszczepionych,
    > zaszczepionych + 1x,2x,3x) dla różnych grup wiekowych. Wtedy ładnie widać
    > efekt szczepień.
    >
    > https://www.moh.gov.sg/covid-19/statistics

    Dobra - muszę to przemyśleć, bo być może za bardzo na pałe uznałem, że
    30% rożnica w zaszczepioniu nie może dać 600% różnicy w zgonach.

    https://zapodaj.net/1a11512e78237.png.html

    Co z tym, że porównując UK do PL okazało się że najpierw mieli różnicę
    600% mniej zgonów - potem przyszedł omikron i się na chwilę wyrównało
    żeby znów wpaść na 300% różnicy, potem znów się wyrówało a teraz to
    lepiej wyszczepiona UK ma 1000% więcej zgonów niż PL?

    A jak pisałem, że istnieją dziesiątki innych czynników niż szczepioenia
    to byłem szurem:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!