  • Data: 2022-04-28 11:06:01
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2022 o 21:35, Shrek pisze:

    > No oprócz. Ale poniewasz była ich statystycznie garstka to byli
    > syatystycznie nieistotni.

    Może dlatego, bo wprowadzono lokdałny i zdążyli się zaszczepić?

    Ale można i tak.
    Dla fiutina żołnierze też są statystycznie nieistotni, więc może sobie
    ich olać, ale zakładam, że rodziny tych żołnierzy (a przynajmniej
    większość) taką nieistotną statystykę widzą inaczej.

    Cywilizowane społeczeństwa tym się różnią od niecywilizowanych, że
    umówiły się, że każde życie jest istotne. A przynajmniej tak deklarują
    oficjalnie.
    I teraz wyobraź sobie, że wychodzi polityk i mówi: "a chuj tam, 1 mln
    140 tys(*) obywateli jest statystycznie nieistotna i mamy ich w dupie,
    niech zdychają, bo piwo podrożeje i Seba z Kariną nie będą mogli
    pojechać na wakacje po wyjściu z siłowni"

    (*) Lubisz procenty, więc podaję jak obliczyłem:
    38 000 000 (żeby było prościej) x3% = 1 140 000
    Nie pasuje 3%? To weź sobie podstaw do wzoru taki procent, jaki ci pasuje.

    > Nie oni zapchali szpitale, a różnica 5% worków
    > w skali pandemii jest statystycznie nieistotna.

    No to liczymy.
    Twierdzisz, że i tak wszyscy by się zarazili, więc wyciągam nieistotne
    statystycznie 5% z "grupy statystycznie nieistotnej, która nie zapycha
    szpitali":
    https://stat.gov.pl/obszary-tematyczne/ludnosc/ludno
    sc/struktura-ludnosci,16,1.html
    https://stat.gov.pl/files/gfx/portalinformacyjny/pl/
    defaultaktualnosci/5468/16/1/1/tablica_1.xls

    Rok 2020 (na tym roku kończy się tabela)
    (A21) 15 - 64 lat
    (AG21) 25266,7 w tysiącach

    25266700 x 5% = 1263335

    Wyciągnij wnioski.

    > Oczywiście smutek
    > wielki, ale lokdałny nie robi się po to, żeby uratować zycie nowaka i
    > dosrać kowalskiemy co ma knajpę, tylko żeby ograniczyć napór cieżkich
    > przypadków na służbę zdrowia.

    A w państwach cywilizowanych lokdałny wprowadza się po to, aby
    ograniczyć napór ciężkie przypadków żeby uratować życie Nowaka i nie
    spowodować przeciążenia służby zdrowia. Bo dzięki temu Kowalski ma
    większą szansę na przeżycie i późniejsze prowadzenie swojej knajpy, bo
    jakby miał pecha i znalazł się w nieistotnie statystycznej grupie
    1263335 obywateli, to by sobie poprowadził figę z makiem, a nie knajpę.
    A jakby miał szczęście i przeżył, to po wszystkim miałby statystycznie
    nieistotne 5% mniej klientów w tej swojej knajpie.

    > To nie te niecałe 6k trupów poniżej 50
    > roju życia zawaliło szpitale.

    Więc powtórzę moją głupią hipotezę:
    Może dzięki lokdałnom i szczepionkom, których doczekali?

    > A skoro nie zapchali to jak twierdzisz -
    > wychodzi na to że byli nieodpowiedzialni - po ich śmierci społeczeństwo
    > będzie bardziej odpowiedzielne:P Nie ma co ich na siłę "ratować" skoro
    > nie chcą.

    To bardzo dziwne, że ratują samobójców, którzy nie chcą.
    Na chuj ratować ich na siłę?
    Po ich śmierci w społeczeństwie zostaną tylko ci, którzy chcą.

    Skoro moje tłumaczenie do ciebie nie dociera, to zapytaj się rodziców
    dziecka po chuj ratowali dziecko po próbie samobójczej, oni ci lepiej
    niż ja wytłumaczą dlaczego ich dziecko nie należy do nieistotnie
    statystycznie grupy.

    > Ale stawia nas to przed niwygornym pytaniem czy aby alko nie
    > powoduje więcej zgonów. A ludzie nierozsądni - może trzeba zadbać i
    > jakiś alkolokdałn zrobić?

    Może i tak. Nie jesteś pierwszym, który mierzy się z trudnymi
    zagadnieniami.
    https://pol-nor.com/uzywki-w-norwegii/

    I nie jesteś pierwszym, który twierdzi, że zna proste rozwiązania
    trudnych zagadnień.

    > No to wnuczka nie wpuszczamy skoro się go boimy?

    No pewnie. Dziadki potrafią wręczyć kasę oszustom podającym się za
    wnuczka... a ty im chcesz zakazać wpuszczać wnuczka... żeby wnuczek mógł
    spokojnie pojechać na urlop, albo pójść do siłowni.
    Genialne.

    > Znaczy co mamy zakazać
    > wnuczkowi życia, szkoły, chwilami areszt domowy żeby dzidzia miał
    > pewność że wnuczek z nikim się nie widzał, więc może widzieć się z
    > dziadzią? Czy ty normalny jesteś?

    Ależ skąd.
    Zawsze możemy udawać, że nic się nie dzieje i nic nie robić.
    Skoro ludzie mogą udawać, że jest lokdałn, to mogą również udawać, że
    nikt nie choruje i nikt nie umiera, a już szczególnie nieistotna
    statystycznie grupa spoza grup ryzyka.
    Do tego jakieś tępaki wprowadziły zakaz życia poniżej 18 lat, bo nie
    mogą w sklepie alko kupić.

    Na chuj społeczeństwo utrzymuje statystycznie nieistotną grupę
    niepełnosprawnych? Na chuj utrzymują przy życiu ludzi chorych na raka,
    przecież i tak umrą. Za te zmarnowane pieniądze wnuczek mógłby mieć
    lepszą szkołę i fajniejsze wakacje.

    Reszty mi się nie chce nawet komentować.
    Jeżeli do tej pory nie zrozumiałeś o co chodzi i po co się wprowadza
    lokdałny, to już nie zrozumiesz.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr