    Date: Sun, 24 Apr 2022 12:23:11 +0200
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <625aa11d$0$477$65785112@news.neostrada.pl> <t3ec56$9sp$1@gioia.aioe.org>
    <625aceed$0$474$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3f9lr$1jj8$1@gioia.aioe.org>
    <625bae3d$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <t3hubj$153g$1@gioia.aioe.org>
    <625d0cac$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <2p97K.138660$Mih.86745@fx05.ams1>
    <625d3f77$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <S5m7K.111513$f91.56194@fx09.ams1> <t3lkn9$41r$1@gioia.aioe.org>
    <s228K.423405$Lc1.46000@fx12.ams1>
    <6260dc1c$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <Ano8K.396350$F_q1.228698@fx01.ams1>
    <626237c2$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <s1I8K.244997$Xa1.3507@fx10.ams1>
    <6263836c$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <v029K.430527$Lc1.332269@fx12.ams1>
    <6264f09e$0$449$65785112@news.neostrada.pl> <t42tjp$uok$1@gioia.aioe.org>
    <6264fbe8$0$472$65785112@news.neostrada.pl>
    <t42vd3$1ipp$1@gioia.aioe.org>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2022 o 09:48, Kviat pisze:

    > Czyli dobrze obstawiłem.
    > Jakimś innym angielskim się posługujesz? Nieludzkim?
    > Ja tu widzę, że napisali, że działają. Skuteczność ~60-70%, a potem
    > spada. Do prawie żadnego efektu (dodam dla porządku).

    Czyli po niecałych czterech miesiącach po prostu nie działa. Taki czy
    inny angielski nie ma nic do rzeczy.

    Dla porządku dodam, że pomijając, że dla statystyczny zaszczepiony
    "pełną dawką" nie jes tchroniony w żaden sposób gdzieś od paździenika,
    to większośc zaszczepionych trzecią dawką też już nie. I nie pierdol, że
    wystarczy wziąć kolejną, bo nawet jakby chcieli to nie mogą.

    > A jak spada... to chyba oczywiste, że spada z jakiegoś poziomu, a nie,
    > że spada z zera do zera, bo nazywanie spadaniem z zera do zera byłoby
    > głupie i przeczyłoby logice - czego również pojąć nie możesz.

    A nie mówiłem - kwiatek pierdoli, że skoro nie działa, to najlepszy
    dowód, że działa:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!