  • Data: 2022-04-24 10:22:05
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.04.2022 o 09:27, Shrek pisze:

    > " Two to 4 weeks after a booster dose of either the Pfizer or Moderna
    > vaccine following an AstraZeneca or Pfizer primary course, effectiveness
    > ranges from around 60 to 75%, dropping to _almost_no_effect from 20+
    > weeks after _the_booster_."
    >
    > A to kłamczuszki:P

    https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,171710,28367008,czy-nas
    za-granica-cudownie-powstrzymuje-sars-cov-2-ekspert.
    html

    "Zamknięcie szpitali, wycofanie zamówień szczepionek budzą moje
    wątpliwości - powiedział w rozmowie z PAP kardiolog, lipidolog,
    epidemiolog chorób serca i naczyń prof. Maciej Banach. Ekspert z
    Uniwersytetu Medycznego w Łodzi(...)"
    "(...) - Zamknięcie szpitali, wycofanie się z zamówień części
    szczepionek - gdzie na przykład w USA jest już powszechnie podawana
    czwarta dawka - budzą moje ogromne wątpliwości. Tak jakbyśmy zupełnie
    nie odrobili lekcji z ostatnich dwóch lat - podkreślił.

    Profesor powiedział, że ciągle powinno się zachęcać do szczepień
    przeciwko COVID-19. -To jest idealny moment na szczepienia, czyli w
    takim czasie, jak teraz, kiedy jest mniejsza skala zachorowań - wspomniał."

    Masz imię, nazwisko, adres.
    Napisz do niego (możesz w ludzkim języku), że jest idiotą, że chce
    szczepić ludzi niedziałającymi szczepionkami.
    Napisz co ci odpisał.

    Na deser:
    https://www.mp.pl/szczepienia/artykuly/wytyczne/2660
    40,wytyczne-szczepienia-przeciwko-covid-19-tymczasow
    e-zalecenia-centers-for-disease-control-and-preventi
    on-stan-na-31-marca-2022-r

    Data utworzenia: 22.12.2021
    Aktualizacja: 01.04.2022
    Centers for Disease Control and Prevention: Interim clinical
    considerations for use of COVID-19 vaccines currently authorized in the
    United States
    https://www.cdc.gov/vaccines/covid-19/info-by-produc
    t/clinical-considerations.html
    (dostęp: 31.03.2022)
    Tłumaczyli: mgr Małgorzata Ściubisz, dr n. med. Jacek Mrukowicz

    No kurwa debile w tym CDC chcą szczepić ludzi niedziałającą szczepionką?
    Napisz do nich. Pochwal się co ci odpisali.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr