  • Data: 2022-04-05 14:52:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 Apr 2022 13:51:38 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Tu masz 130% punktualności - jak można być punktualnym ponad 100%? Jak
    > przyjeżdżasz na czas to masz 100% :)

    Masz do zrobienia np 160 kursow miesiecznie.
    20 dni roboczych po 8 godzinnych kursow dziennie.

    A wykonales w miesiacu 210 punktualnych kursow.
    To ile to procent ? :-)

    Bo jezdziłes w soboty, w niedziele, w nadgodzinach.

    Ta komunikacja miejska w ogole jakos dziwnie dziala, bo potrzebuje
    kierowcow w dwa szczyty - poranny i popoludniowy.
    A potem połowa moze nie pracowac.
    Jak sobie radzą z kodeksowym czasem pracy to nie wiem.

    I dodatkowo z czasem pracy kierowcow, choc moze autobusy miejskie nie
    maja tachografow.

    J.