  • Data: 2022-03-29 20:05:09
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.03.2022 o 10:53, J.F pisze:

    > Tylko ze fachowcy cos tam mowią, ze mutacje wirusa sa czeste i
    > przypadkowe, wiec jak wszyscy beda nosic omikrona, to bedzie duzo
    > mutacji, i niekonieczne w łagodniejszą strone.

    Ale ststystycznie czy ewolucyjnie rzecz biorąc dominację przejmie ta
    łagodniejsza. Oczywiście nie można wykluczyć innego przypadku ale taki
    jest po prostu najbardziej prawdopodoby. Coś jak z tym bezpieczeństwem
    długofalowym. Doświadczenie i wiedza mówi nam że prawie napewno nie
    stanie się nic. No ale czasem jednak...

    > Dokladnie. Wolno atakuje, pozno ma objawy - wiec kwarantanna nie
    > pomoze.

    No ale widać tak bardzo skuteczny nie jest.

    > A swoja droga ... czemu jeszcze nie ma szczepionki na HIV?

    Nie opłacało się? No i chyba w technologii wektorowej było ciężko.

    > Nie da sie, decydentom nie zalezy, czy fachowcy od mRNA juz pracują ?

    Z tego co gdzieś czytałem należy się spodziewać wysypu szczepionek na
    różne rzeczy. Mam nadzieję, że tym razem skutecznych;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.