  • Data: 2022-03-28 13:23:09
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 25 Mar 2022 19:44:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Zwiększenia ilości przypadków po rozpoczeciu szczepień

    Z jakiego wzoru należy policzyć w tym przypadku ów "współczynnik
    korelacji"?
    Na jakiej uczelni byłeś prymasem z metronomii?
    Nie musisz odpowiadać, jeśli na tym samym roku był Obajtek.

    Przy okazji spieszę pogratulować, bo ostatnio zapomniałem, że nauczyłeś się
    robić proste kreski. Grot strzałki jeszcze nie całkiem symetryczny, ale na
    pewno nie powiedziałeś ostatniego słowa, bo postęp jest widoczny.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/