  • Data: 2022-02-11 15:27:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 10 Feb 2022 11:19:33 +0100
    doszła do mnie wiadomość
    <104v5znw86sl7$.4eelvbfv4xko$.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    >Wygląda na to, że nie umiem czytać ze zrozumieniem, a nawet jak zrozumiem,
    >to zaraz wszystko zapominam i mi się myli.
    >Skoro głosisz, że szczepienia zmniejszają prawdopodobieństwo zgonu, to nic
    >tu po mnie i wracam do roboty.

    Ale wiesz, antywackizm ewoluuje w podobnym stopniu jak i denializm
    klimatyczny, denialiści już nie twierdzą, że człowiek nie przyczynia
    się ociepleniu, lecz twierdzą, że przyczynia się wprawdzie(ale w
    mniejszym stopniu niż twierdzą specjaliści od klimatu), lecz są
    ważniejsze rzeczy i nie pora siać paniki, jeszcze tylko trochę wungla
    odpalimy, lasów nasadzimy a tokamaki rozświetlą krajobraz kolorami
    tęczy wysyłając do sieci energetycznych darmowy prąd.

    Antywackizm jest podobny, wg większości antywacków szczepionki
    działają wprawdzie(ale nie w 100% jak obiecał Wacek Cycko na
    konferencji w Kostomłotach), ale NOP-y są ogromne, ale dzieci nie
    warto szczepić, ale masek nie warto nosić(to chyba wolnościowcy z
    konfabulacji czy konfederacji), izolować się nie warto, lepiej samemu
    przechorować, amantadyna, brylantyna, wlewy lepsze nisz szczypawki.
    Lecz trupki koronaofiar milczą.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur