  • Data: 2022-02-11 16:17:51
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na wariant alfa tak - przecież nie zaprzeczałem, że nie ma żadnej
    > skuteczności. Na wariant beta trochę jeszcze tak, ale pierwsza wersja
    > przełamująca skuteczność i opisana, pojawiła się już w marcu.
    >
    > Skuteczność zaś spada z 2 powodów 1) szczepionka jest ciągle na wariant
    > alfa, którego już w zasadzie nie ma
    > 2) przeciwciała szybciej znikają niż sądzono.

    Wprowadź trochę logiki do swojego wywodu.
    Skoro skuteczność szczepionek spada (niech będzie nawet do zera), po
    iluś tam miesiącach, to chyba musi spadać z czegoś. Czy nie?
    Czy może spada do zera z zera?
    Skoro przeciwciała znikają... to chyba musiały jakieś być? Czy nie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr