  • Data: 2022-02-11 19:28:36
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Feb 2022 18:35:14 +0100, Kviat wrote:

    > O kurwa :):):)
    > Czyli nie wiesz, ale już wiesz, że szczepionki nie są skuteczne :):)

    Ze sa nieskuteczne, to ze statystyk wynika (zachorowan, w zgonach
    lepiej).

    Teraz sie pytamy czemu tak.

    > Że też naukowcy na to nie wpadli... niesamowite jakie debile przy tym
    > pracują.
    > Musisz im koniecznie powiedzieć żeby to zrobili.

    Za badania skutecznosci przeciw alfie placil Pfizer.
    A za badania skutecznosci przeciw Omikronowi chce zaplacic?

    Chce - ale tylko zaufanym naukowcom :-)

    > Ale że spada do 0 po czasie, czy tak od razu jest 0?

    No widzisz - brak danych dla nas.
    Omikron sie zbiegl ze sporym odsetkiem populacji dawno zaszczepionej.
    I z wprowadzeniem 3 dawki.

    Trzeba by porownac - niektorzy takie dane maja, inni nie.

    > Bredzisz. Nie tak samo.

    Dawaj dane :-)

    > No to w końcu spada, czy nie są skuteczne?
    > Ile to jest zbyt szybko? I dlaczego akurat tyle? Jak to oceniłeś?
    > Może po prostu trzeba wziąć szybciej dawkę przypominającą..?

    Co miesiac ?

    > Zysk czego/ryzyko czego? Nadążasz?
    > I jakie masz kompetencje żeby to ocenić samodzielnie?
    >
    > Bo mi, podkreślam, że tak na chłopski rozum, wydaje się, że jeżeli ktoś
    > nie zszedł po pierwszej dawce, nie zszedł po drugiej, to i po trzeciej
    > też nie zejdzie.

    Ogolnie tak powinno byc.
    Ale kto wie co sie okaze.

    P.S. Znajoma ciezko przechodzila 2 i 3 dawke ... ale to ponoc znak, ze
    szczepionka dziala.

    > Niesamowite.
    > To tak jak orzeszki. I truskawki.
    > Znam kogoś, kto ma alergię na truskawki i mu szkodzą.

    A jak producent cos zmieni?
    Albo nie zwrocisz uwagi ze dawniej byl Pfizer, a teraz podali Moderne

    J.