  • Data: 2022-02-11 15:43:38
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 14:54, Kviat napisał:

    > Usunęli z sieci jakieś artykuły naukowców, w których opisują jak szybko
    > i w jakich warunkach spada skuteczność?

    nie, że spada skuteczność, a że w związku z analizą oraz tym jak
    zachowują się koronawirusy, skuteczność szybko spadnie. Tak przewidywali
    zanim podano pierwszą szczepionkę.

    > Serio?
    > To bardzo dziwne, że raporty RKI nadal się pojawiają. To jakiś ewenement
    > na skalę światową, że jeszcze mogą publikować?

    > Czy ty właśnie napisałeś, że w pierwszym miesiącu skuteczność jest wysoka?

    Na wariant alfa tak - przecież nie zaprzeczałem, że nie ma żadnej
    skuteczności. Na wariant beta trochę jeszcze tak, ale pierwsza wersja
    przełamująca skuteczność i opisana, pojawiła się już w marcu.

    Skuteczność zaś spada z 2 powodów 1) szczepionka jest ciągle na wariant
    alfa, którego już w zasadzie nie ma
    2) przeciwciała szybciej znikają niż sądzono.

    --
    http://zrzeda.pl