  • Data: 2022-02-11 13:53:55
    Temat: Re: Korelacja
    Od: a...@p...com szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 13:19:14 +0100
    doszła do mnie wiadomość <juwvxwakod8l$.1txe9t3j25814.dlg@40tude.net>
    od Olin <k...@a...w.stopce> :

    -vaccine/

    >Podejrzewałem, że ten profesor nie istnieje, a tu nieco bardziej
    >wyrafinowany fejk.
    >
    >Tak przy okazji: dowiedziałem się, że istniej coś takiego jak 'Galop
    >Gisha'. Widzę, że część grupowiczów czerpie pełnymi garściami z tej
    >techniki.
    >https://pl.wikipedia.org/wiki/Galop_Gisha

    To jedna z najważniejszych technik, stosowanych masowo przez szurskich
    youtuberów(szurtuberów), treści konkretnej trzy minuty(kilka sekund
    prawd pomieszanych z kłamstwami) i trzydzieści minut pobocznego
    bełkotu.
    Z tego powodu nikt nie chce dyskutować z takimi miłymi panami(i
    paniami) youtuberami, bo go zagadają kompletnie nic nie znaczącym
    słowotokiem.

    Przykładowo, Sumliński, wspomniany gdzieś tu Gadowski, Michalkiewicz i
    wielu innych.

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur