  • Data: 2022-02-11 09:32:50
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> pisze:

> [...]
    > chodzi o pandemię jak i szczepionki. Podawali swoje teorie pod koniec
    > 2020r, że szczepionki z ich wiedzy
    > 1) będą działały krótko
    > 2) spowodują dużo więcej NOPów niż inne preparaty
    > 3) obawiają się ADE
    >
    > a 2 miesiące temu jeden z Noblistów, który zmarł wczoraj mówił, że
    > booster może wywoływać AIDS.
    >
    > Na ile teorie się sprawdziły/sprawdzą to się okaże. 2 pierwsze punkty
    > się sprawdziły na pewno. Niektórzy ze względu na zwiększoną ilość
    > zakażeń omikronem wśród osób zaszczepionych, zaczynają podejrzewać

    A mówiąc "psychologicznie": Niedowiarki (i nie tylko) mają podstawy być
    przekonane że obniżanie deklaracji co szczepionki na kowid dają nie
    osiągnęło dna i będzie zlatywać dalej. Ja się "oficjalnego" przełomu
    jeszcze w tym sezonie grypowym nie spodziewam. Zobaczymy jaka będzie
    oficjalna linia przy wciskaniu szczepień na sezon grypowy 2022:2023.

    --
    A. Filip