  • Data: 2022-02-11 11:34:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2022 o 11:27, Jacek Maciejewski napisał:

    > Nie ma to jak zdrowa teoria spiskowa. I któż to tak wycisza tych
    > naukowców? Iluminaci czy cykliści?

    media, również społecznościowe, te które zainwestowały w pandemię, np
    google, który jeszcze przed ogłoszeniem u nas pandemii podarował rządowi
    znaczny grant na reklamę pandemii w swoich mediach. To są fakty
    udokumentowane. Znikające wywiady z naukowcami, których wspomniałem z
    mediów, blokowane konta, które udostępniały te wywiady - nie to przypadek.

    --
    http://zrzeda.pl