  • Data: 2022-02-11 11:18:45
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.02.2022 o 18:12, Shrek pisze:

    > Super. Ale ja dyskutuję z tobą a nie z "naukowcami".

    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > Wcale nie jestem
    > zresztą przekonany czy wśród "naukowców" istnieje konsensuco do do
    > "najlepszości" przebadania tej szczepionki.

    Zauważyłem, że niektórych ludzi fakty nie przekonują.

    > W zasadzie to nie podajesz, tylko twierdzisz, że "naukowcy twierdzą".

    Znowu kłamiesz.

    Tu masz najnowszy:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1060447%2Cnauk
    owcy-z-pan-szczepionka-przeciw-covid-19-jest-najlepi
    ej-zbadana
    2022-01-24

    "Najwyższa pora skończyć z poglądem, że jeszcze wielu rzeczy o
    SARS-CoV-2 czy o szczepionkach nie wiemy. COVID-19 to jedna z najlepiej
    poznanych chorób zakaźnych w historii medycyny, a szczepionka przeciw
    tej chorobie jest najlepiej zbadaną szczepionką w historii szczepień."

    Napisz do nich, że pierdolą głupoty.
    Podziel się odpowiedzią.

    > Wcześniej podawałeś że szczepionka działa skutecznie przeciw
    > zachorowaniu na omikron i podawałeś linki gdzie było w różny sposób
    > napisane, że działa ale słownie a nie w liczbach.

    Znowu kłamiesz.
    Tu masz najnowszy:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > W końcu podałem linka
    > gdzie wyrażnie stoi napisane na podstawie danych z UK, że J&j ma 0% pod
    > 20 tygodniach a mRNA 10% pod 25 i "w pełnej dawce" i jakoś nikt już tego
    > nie komentował, co z liczbami ciężej niż ogólnymi stwierdzenimi nie
    > popartymi danymi.

    I cały czas ignorujesz to, że naukowcy nie twierdzą, że odporność po
    szczepieniu nie spada.
    I dlatego... tadam!... zalecają szczepienia.
    Tych co nie byli szczepieni dawką podstawową (bo ponieważ skup się: nie
    da się zaszczepić dawką przypominającą kogoś, kto nie został
    zaszczepiony w ogóle).
    Oraz dawkami przypominającymi.

    Bo ponieważ skup się: szczepionki działają i są skuteczne.

    > Bo nie jest.

    Bo jest.

    > Być może część jest (wszak wiadomo że tytuł nie daje gwarancji...

    Napisałeś w końcu do nich, że są głupcami?
    Co ci odpisali?

    > Jeśli dane temu przecząm

    Ale nie przeczą.

    > to należy powiedzieć sprawdzam

    I co ci odpisali?

    > - i możliwości
    > są zasadniczo dwie. Albo jeśli ich twierdzenia są niezgodne z danymi to
    > raczej się mylą,

    Więc co ci odpisali?

    > albo wcale tak nie twierdzą, tylko ty twierdzisz, że
    > tak twierdzą (w sensie że panuje konsensus).

    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > NIe wątpię. Ale ciebie ciężej:P

    Bo ja wierzę naukowcom.
    Przekonasz ich, to przekonasz mnie.

    Nie widzę w tym nic kontrowersyjnego.

    > Skoro tak twiedzisz.

    Tak właśnie twierdzę.

    > Linka co ci podesłałem przeczytaj.

    Zaraz po tym, jak ty przeczytasz tego:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    > Na figure 1 masz ładnie podaną
    > skuteczność zarówno Astry jak i mRNA w czasie po dawce zgodnej z
    > dopuszczeniem (o tych badaniach rozmawiamy),

    Nie. Rozmawiamy o tym, czy szczepionki są skuteczne.
    Jeżeli po pierwszej dawce spada odporność, to trzeba wziąć drugą dawkę.
    Jeżeli po drugiej spada odporność, to trzeba wziąć trzecią...

    To nie pierwsza szczepionka w historii.
    Poczytaj coś na ten temat.

    > jeśli dalej twierdzisz, że
    > pełna dawka jest skuteczna przeciw zachorowaniu na COVID19 (o tych
    > badaniach mówimy) to nie wiem jak cię przekonać.

    Nic trudnego. Spróbuj zanegować te dane:
    https://www.rki.de/DE/Content/InfAZ/N/Neuartiges_Cor
    onavirus/Situationsberichte/Wochenbericht/Wochenberi
    cht_2022-02-10.pdf

    A gdy spada odporność po szczepieniu dawką podstawową, to zalecają wziąć
    dawkę przypominającą.

    Napisz do nich, że się mylą i wklej tutaj odpowiedź.

    > Ale nie mów, że nie
    > podaje merytorycznych danych i argumentów a opieram się jedynie na
    > wewnętrznym przekonaniu, bo po prostu mijasz się z prawdą - dostałeś
    > bardzo dobre dane liczbowe co do realnej skuteczności.

    Skuteczności, która spada z czasem po podaniu szczepionki.
    Zapomniałeś dodać.

    Podniecasz się tym, że po kilku miesiącach odporność spada, kompletnie
    ignorując to, że po szczepieniu wzrasta.

    Pozdrawiam
    Piotr