  • Data: 2022-02-10 10:43:17
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 Feb 2022 16:29:19 +0100, Kviat napisał(a):

    > Podajesz takiemu wyniki badań naukowców, naukowcy twierdzą, że
    > szczepionki są bezpieczne, że działają, że są najlepiej przebadanymi
    > szczepionkami w historii... a on ci napisze coś w stylu, że wyglądasz na
    > inteligentnego, więc powinieneś widzieć przez okno, że szczepionki nie
    > działają, więc szury mają rację, bo miały wystarczyć dwie dawki.
    > Nie ma odwagi napisać do tych naukowców, że wyglądają na inteligentnych,
    > ale dane wyciągnęli z dupy i go oszukali, więc szury miały rację.
    > Ręce opadają.

    Tacy, niestety, są ludzie i nic na to nie poradzisz. Nawet jak w Warszawie
    zakładali kanalizację, to miał być koniec rodzimego rolnictwa. Z
    piorunochronami też nie było łatwo; jak szybko wyguglałem:
    <<zasłużony badacz elektryczności, ksiądz J. A. Nollet przekładał
    tradycyjny sposób przeciwdziałania piorunom za pomocą bicia w dzwony
    kościelne - jego zdaniem piorunochrony "raczej mogą ściągać na nas pioruny
    niż chronić nas przed nimi">>
    Więc w sumie nic nowego. Pocieszam się, że wśród znajomych z pracy i
    niepracy takie przypadki są rzadkością. Internety z jakichś powodów
    przyciągają różne dziwadła, które wczoraj były ekspertami od katastrof
    lotniczych, a dzisiaj na wirusach znają się lepiej od epidemiologów,
    zwłaszcza uzbrojeni w wiedzę z tłitera.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek