    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Thu, 10 Feb 2022 08:46:43 +0100
    <0...@4...com> <stj2sk$6mk$1@dont-email.me>
    <1ot9tzjyqbxqn$.y7yyx91n9fpt.dlg@40tude.net> <stjcn4$3m9$1@dont-email.me>
    <4uz239e091yt$.p85wq3zn65pf.dlg@40tude.net>
    <61fd815b$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <stqu27$1lmk$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <str10p$17vk$1@gioia.aioe.org>
    <62015c7a$0$475$65785112@news.neostrada.pl>
    <65ucg0u4rngu.2ywhavpnb2ef$.dlg@40tude.net>
    <6202ab5e$0$6657$65785112@news.neostrada.pl>
    <su0c0p$e1s$1@gioia.aioe.org> <6203e91b$0$491$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 09.02.2022 o 17:17, Shrek pisze:

    > Dlaczego naukowcy a nie ty, który twierdzisz, że to najlepiej przebadana
    > szczepionka? Co się naukowcami teraz wypierasz?

    I taka z tobą rozmowa...
    Dlatego, ponieważ tak twierdzą naukowcy.

    Podaję ci linki do badań naukowców, którzy twierdzą i pokazują na jakiej
    podstawie tak twierdzą, że szczepionki działają, że są bezpieczne i że
    są skuteczne - to piszesz, że to ja gadam głupoty, że szczepionki działają.
    Naukowcy twierdzą, że te szczepionki i ten wirus są najlepiej przebadane
    w historii - to piszesz, że to ja piszę głupoty, że jest najlepiej
    przebadana w historii, bo w/g ciebie nie jest.

    Skup się: naukowcy twierdzą, że te szczepionki i ten wirus są najlepiej
    przebadanymi w historii. Naukowcy twierdzą, że są skuteczne i bezpieczne.
    Jeżeli twierdzisz, że tak nie jest, to nie znaczy, że ja gadam głupoty.
    To znaczy, że twierdzisz, że naukowcy są głupcami i się nie znają.

    > Ty to jednak jesteś niereformowalny... NIe jestem kurwa szurem

    Twierdzisz, że głupotą jest pisać to, co twierdzą naukowcy, bo nie jest
    tak jak oni twierdzą. Ty wiesz lepiej od nich, bo wiesz lepiej.
    To jak to się nazywa?

    Wiesz, że naukowców można przekonać, że nie mają racji? Poważnie.

    > i naprawdę mam ochotę merytorycznie porozmawiać. Ale chyba obrażam twoje
    > uczucia religijne.

    Obrażasz definicję merytorycznej rozmowy. I umiejętność przeczytania ze
    zrozumieniem, co kto twierdzi.

    Przykro mi, ale nie znam bardziej merytorycznych argumentów ponad to, co
    twierdzą naukowcy. I jak na razie, na poparcie tego, że się mylą, masz
    tylko swoją wiarę. Oraz merytoryczną możliwość wykazania im tego, że się
    mylą.

    Co ci odpisali?

    Pozdrawiam
    Piotr