  • Data: 2006-07-22 22:20:29
    Temat: Re: Korekta rachunku do umowy-zlecenia
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co jesli zleceniodawca nie dosc, ze nie wzywa, to jeszcze nie chce
    > przyjac poprawionego rachunku? Czy zleceniobiorca moze wystawic nowy
    > poprawiony rachunek i np. wyslac poleconym ?

    hmmmm, wydaje mi sie, ze nie ma prawnie tego ustalonego, jesli nie masz
    terminu platnosci na rachunku, to platnosc powinna nastapic natychmiast,
    popros kogos tam, zeby zaproponowal rozwiazanie sytuacji, ciezko mi jest sie
    kompetentnie wypowiedziec na ten temat...

    wyslanie poleconym jest dobrym pomyslem, ale jako korekte, nie wiem, co w
    momencie gdy dubluja sie takie dokumenty, ale mysle, ze pismo tlumaczace, ze
    to jest korekta rachunku bylo by dobre...