  • Data: 2008-03-29 09:50:45
    Temat: Re: Kopia urzadzenia
    Od: Jasio <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news zmarszczył się, zamyślił i w wiadomości z sobota
    29 marzec 2008 00:43 napisał:

    > Skoro jest tam oprogramowanie, to IMVHO choćby z tego powodu nie
    > ma szans: trzeba mieć zgodę "uprawnionego" na powielanie.

    Na to chyba jest furtka: trzeba napisać swoje oprogramowanie
    realizujące identyczne funkcje, ale w inny sposób. Algorytm programu
    oraz protokół komunikacji z ewentualnymi innymi urządzeniami nie są
    chronione (chyba, że patentem). Natomiast kod źródłowy oryginalnego
    programu, program po skompilowaniu, a także wygląd i elementy
    interfejsu użytkownika (np. ikonki) - już tak.

    --
    Pozdrawiam,

    Jasio.