  • Data: 2007-11-15 19:10:36
    Temat: Re: Kopia VHS - czy mogę ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 15 listopad 2007 18:50
    (autor William
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fhi0u8$b7l$1@news2.ipartners.pl>):

    > Dokładnie. I umieść na zleceniu adnotację, że zlecający oświadcza, że jest
    > właścicielem praw majątkowych do materiału zapisanego.

    Ale to już jak dla mnie nadgorliwość nielegalna, bo na jakiej podstawie ma
    żądać oświadczeń? To tak jakby mechanik chciał ode mnie oświadczenia, że
    radio, które montuje właśnie, nie jest kradzione.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl