  • Data: 2007-11-16 17:05:47
    Temat: Re: Kopia VHS - czy mogę ?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 16 listopad 2007 14:07
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <q...@z...router>):

    > A kilku innych, że nie. A literalna wykłasnia art. 23 na to niewątpliwie
    > nie pozwala.

    No wiesz, art 75.2.1 też bywa interpretowany tak, że ,,o ile jest to
    niezbędne do korzystania z programu'' nie występuje nigdy, no bo kopia
    zapasowa niezbędna nie jest technicznie a jedynie zdroworozsądkowo.

    Skoro więc korzystać z utworu można w kręgu osób, to jak korzystać bez
    skopiowania tegoż?

    > Zaryzykujesz w wigilię wizyty panów policjantów?

    Przy obecnym kształcie systemu prawnego i rzeczywistości, nie da się żyć
    niestety bez łamania PA i okolic.
    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl