  • Data: 2022-01-05 04:34:32
    Temat: Re: Kontrola zus
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-01-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Odkryc zloza ropy czy zlota, i przeznaczyc na uwolnienie od systemu
    > emerytalnego?

    Powiedzmy, że w tej chwili N% idzie z bierzących składek, to można
    zrobić N-x gdzie x jest z innego dochodu. Jak się to rozlozy na 25 lat
    to jest to MZ technicznie wykonalne z postępującą coroczną redukcją bo o
    tyle mnie będzie pobierany zus skłądkowo. Technicznie, bo politycznie
    wątpię.

    > Poza tym ... obywatele narzekaja, ale tak naprawde to tego chca :-)

    Obywatele z chęcią by łykneli dodatkoe pieniążki, które teraz płacą za
    rozbuchaną obsługę, ale faktycznie też chcieliby tej obsługi, czyli aby
    działało i nie musieli o tym myśleć.
    Ale czy nowe pokolenia też?

    --
    Marcin