    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Kontrola zus
    <8T6AJ.1294688$K5l8.713366@fx07.ams1>
    <61d157d1$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <1tmzfc7kayiay$.1r34uewmyd0wc$.dlg@40tude.net>
    <61d167d1$0$24051$65785112@news.neostrada.pl>
    <uqrAJ.944707$yAUb.403161@fx13.ams1>
    <61d288ac$0$548$65785112@news.neostrada.pl>
    <AbzAJ.1525056$8674.1403547@fx11.ams1>
    <61d33565$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <oULAJ.1525130$8674.145169@fx11.ams1>
    <61d3d9dc$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldSAJ.1507157$M6Ub.1126994@fx10.ams1>
    <xew87clmircw$.1p6y8t9kttpuj.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 05 Jan 2022 03:34:32 GMT

    On 2022-01-04, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Odkryc zloza ropy czy zlota, i przeznaczyc na uwolnienie od systemu
    > emerytalnego?

    Powiedzmy, że w tej chwili N% idzie z bierzących składek, to można
    zrobić N-x gdzie x jest z innego dochodu. Jak się to rozlozy na 25 lat
    to jest to MZ technicznie wykonalne z postępującą coroczną redukcją bo o
    tyle mnie będzie pobierany zus skłądkowo. Technicznie, bo politycznie
    wątpię.

    > Poza tym ... obywatele narzekaja, ale tak naprawde to tego chca :-)

    Obywatele z chęcią by łykneli dodatkoe pieniążki, które teraz płacą za
    rozbuchaną obsługę, ale faktycznie też chcieliby tej obsługi, czyli aby
    działało i nie musieli o tym myśleć.
    Ale czy nowe pokolenia też?

    --
    Marcin