  • Data: 2021-01-08 13:15:23
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 12:45:27 +0100, J.F. napisał(a):

    > Kiedy zamowila i z jakim terminem dostawy ?

    Zamówiła w tym samym czasie, a respiratory przyszły na przełomie czerwca i
    lipca.

    Ile ich dotarło od Izdebskiego i kiedy?

    > Normalnie tak, tu sytuacja nie byla normalna.

    Pewnie, że nie to nie jest normalna sytuacja, kiedy zlecenie dostaje gość
    zamieszany niegdyś w nielegalny handel bronią. ONZ za przemyt broni do
    Angoli i Liberii umieścił go na swojej czarnej liście.
    Sprzętem medycznym nigdy się nie zajmował. Oferuje za to organizowanie
    nieplanowanych transportów lotniczych i szkolenie pilotów. Ponoć produkuje
    też motolotnie.
    Nie miał oporów, żeby sprzedać broń dziennikarzom, którzy podawali się za
    prorosyjskich separatystów.

    Do pisowskiego szamba pasuje wręcz wzorcowo.

    ycofalo-wniosek-o-pozew-za-respiratory

    > ale poza tytulem ja tu nic nie widze o wycofaniu pozwu.

    Sugeruję wizytę u okulisty:

    "Resort zdrowia na trzy miesiące wstrzymał działania wobec firmy, która nie
    wywiązała się z umowy na zakup 1,2 tys. respiratorów, wartej ponad 200 mln
    zł - potwierdziła Prokuratoria Generalna dla TVN24."

    Dodatkowo jest o tym, że umowa nie była konsultowana z prawnikami
    Prokuratorii Generalnej, a jest taki obowiązek przy zakupach powyżej 100
    mln zł

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek