  • Data: 2021-01-08 12:45:27
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Jan 2021 11:29:19 +0100, Olin napisał(a):

    > Agencja Rezerw Materiałowych zamówiła identyczne bezpośrednio u producenta
    > po 70 tys. zł. Ministerstwo Zdrowia zapłaciło Izdebskiemu 3 razy więcej.
    >
    > Podziwiam konsekwencję, z jaką powtarzasz to nowogrodzkie łgarstwo.

    Kiedy zamowila i z jakim terminem dostawy ?

    > No właśnie. Normalnie firma dostarcza towar, wystawia fakturę i cieszy się,
    > jeśli dostanie należność ostatniego dnia, w którym upływa termin zapłaty.
    > Przelewy na konto Izdebskiego poszły od razu.

    Normalnie tak, tu sytuacja nie byla normalna.
    Ale czy to tylko naiwnosc ... tego nie twierdze.

    A osobna kwestia ... czy ARM powinna kisic respiratory, czekajac az
    gwarancja wygasnie, sprzet sie zdegraduje, czesci przestana
    produkowac, czy raczej powinna je skierowac do szpitali, aby byly w
    "goracej rezerwie" ?
    W grudniu 2019 to moze i powinna zamowic i kisic ...

    > Nie wywiązał się już w kwietniu.

    Ale mogl sie wywiazac w maju :-)

    Cos tam ponoc dostarczyl ... choc czy ktos te dostarczone widzial?

    > Dziwnym trafem pozew został wycofany w lipcu, a Prokuratoria Generalna
    > ocknęła się dopiero z nadejściem przymrozków.
    >
    > https://www.politykazdrowotna.com/68398,mz-w-lipcu-w
    ycofalo-wniosek-o-pozew-za-respiratory

    ale poza tytulem ja tu nic nie widze o wycofaniu pozwu.

    Mowa o tym, ze 10 lipca MZ zwrocil sie do PG o wszczecie sprawy.
    A co dalej? Jak to w TVN - zadnych faktow :-(

    PG na pewno potrzebowala troche czasu na przygotowanie pozwu, byc moze
    dopilnowania spraw formalnych, jak wezwania czy wypowiedzenia ... ale
    czy az 4 miesiace?

    J.