  • Data: 2021-01-31 12:33:29
    Temat: Re: Konsternacja aż ciarki przechodzą
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Olin napisał(a):

    > Pewnie, że nie to nie jest normalna sytuacja, kiedy zlecenie dostaje gość
    > zamieszany niegdyś w nielegalny handel bronią. ONZ za przemyt broni do
    > Angoli i Liberii umieścił go na swojej czarnej liście.

    Z tego co widzę był jedyny który zgłosił się do przetargu.
    Twoi fumfle też mogli startować:)

    > Sugeruję wizytę u okulisty:

    cyt.
    W dniu 2 listopada 2020 r., w związku z nieuregulowaniem zaległych
    płatności...wystąpiło .. o wszczęcie postępowania procesowego o zabezpieczenie i
    zapłatę" - informował rzecznik resortu zdrowia 2 listopada.

    Gimnastykujesz się Olinku niesamowicie. Liczysz na idiotów?
    I co tam łopozycja? Monitoruje dalej sprawę? Tak wiem, ty byś chciał
    żeby jak za dawnych starych czasów ujebać tą firmę, wdeptać w ziemię
    i zaorać. A tu patrz, pisy dały jeszcze 5 miesięcy na uzbieranie pieniążków.

    Koniec końców tefaueny z GWne kwicząły ze 2 kwartały i co?
    Zabrakło tych respiratorów?

    Teraz mata nowe niepokoje, ni ma szczepionek!