eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-20 20:48:54
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.03.2024 o 19:51, Kviat pisze:

    > A shrek twierdzi, że nauczanie dzieci strzelania z broni palnej
    > zapobiegnie morderstwom.

    Więc na pewno zacytujesz szreka gdzie tak twierdzi:P

    > Dziękuję za pozwolenie istnienia.

    Nie ma za co.

    "Więc kiedy ja mówię wolność nie mów mi że nie wolno
    Moja wolność to żaden twój grzech"

    I na wzajem.

    > A dla mnie?
    > IMHO za chęć nauczania dzieci strzelania z broni palnej powinno się
    > izolować od społeczeństwa. Tak jak za pranie mózgu dzieciom religią.

    Masz prawo do takich poglądów, mimo że moim zdaniem są one głupie.
    Różnica między nami jest taka, że ja tobie nic nie chce nakazywać, a ty
    chcesz mi zabraniać. Nakręcasz się, wszędzie widzisz prawaków - wyluzuj
    trochę i tyle.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!