eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-21 10:01:48
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 21 Mar 2024 09:37:44 +0100, Kviat wrote:

    > Może dlatego, bo akcja "strzelnica w każdym mieście" na szczęście się
    > nie udała.
    > Między innymi.

    Strzelnica sie nie udała, bo zaczęli mnożyc wymogi.
    Sami sobie ten pomysł ukatrupili.

    Ale strzelnica to nie dostęp do broni, chyba ze przy okazji
    ktoś się dowie, jak kupić legalnie ...

    > Ciekawe, że zarzucasz mi czarnowidztwo akurat w tym przypadku, a
    > pamiętam jeszcze całkiem niedawne dyskusje o tym, co odpierdolił pis, co
    > jeszcze może odpierdolić i deklaracje piszących, że spodziewają się
    > wszystkiego najgorszego i nie ma takiej granicy, której nie mogli by
    > przekroczyć. Jakie to towarzystwo ten cały pis i z jakimi środowiskami
    > pis się miział nie jest żadną tajemnicą.

    Raz się miział, raz bił.

    > Jeżeli to nie było czarnowidztwo...
    > Było uzasadnione, czy nie? A skoro pis przegrał wybory, to może było
    > niepotrzebne i nieuzasadnione dramatyzowanie?

    Zależy co masz na mysli. PiS przegrał za całokształt.
    Ale ciekawe, co się wyborcom tak konkretnie nie spodobało.

    IMHO - część wyborców umarła, część doszła, umarli starzy,
    doszli młodzi ...

    > Zmierzam do tego, że stan "bo nic takiego w Polsce się
    > nie dzieje" może się zmienić, a granica tej zmiany wcale nie leży aż tak
    > daleko jak się wydaje.

    Z drugiej strony masz np Czechy, Niemcy, Szwajcarię,
    gdzie prywatnej broni jest znacznie więcej, i incydentów prawie nie
    ma.

    J.