eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-21 09:37:44
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale to Twoje dopowiedzenia, czarnowidztwo, bo nic takiego w Polsce się
    > nie dzieje.

    Może dlatego, bo akcja "strzelnica w każdym mieście" na szczęście się
    nie udała.
    Między innymi.

    > Rozumiem, że sytuacja w Stanach może niepokoić, ale tam MZ
    > wynika to w sposób istotny z mentalności pokoleniowej, z jakiegoś
    > wypaczonego etosu wolności (bardzo innego niż nasz). Stą NRA i podobne
    > patologie.

    Ciekawe, że zarzucasz mi czarnowidztwo akurat w tym przypadku, a
    pamiętam jeszcze całkiem niedawne dyskusje o tym, co odpierdolił pis, co
    jeszcze może odpierdolić i deklaracje piszących, że spodziewają się
    wszystkiego najgorszego i nie ma takiej granicy, której nie mogli by
    przekroczyć. Jakie to towarzystwo ten cały pis i z jakimi środowiskami
    pis się miział nie jest żadną tajemnicą.
    Jeżeli to nie było czarnowidztwo...
    Było uzasadnione, czy nie? A skoro pis przegrał wybory, to może było
    niepotrzebne i nieuzasadnione dramatyzowanie?

    Zmierzam do tego, że stan "bo nic takiego w Polsce się
    nie dzieje" może się zmienić, a granica tej zmiany wcale nie leży aż tak
    daleko jak się wydaje.

    Pozdrawiam
    Piotr