    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Date: Thu, 14 Jul 2022 15:39:09 +0200
    <62c7da84$0$496$65785112@news.neostrada.pl> <ta8ujn$92s$1@gioia.aioe.org>
    <62c80b2a$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ca723c$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <62cc633b$0$452$65785112@news.neostrada.pl>
    <tahpqj$16vq$1@gioia.aioe.org>
    <62cca29e$0$545$65785112@news.neostrada.pl> <tajpke$4me$1@gioia.aioe.org>
    <62cda5bd$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    <takgsi$1p5a$1@gioia.aioe.org> <tall0c$10uj$1@gioia.aioe.org>
    <talqos$q4o$1@gioia.aioe.org> <62ce6fb7$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <talsls$1jcs$1@gioia.aioe.org>
    <62ce7826$0$476$65785112@news.neostrada.pl> <talun3$gbc$1@gioia.aioe.org>
    <62ce80fa$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <tam56s$1d43$1@gioia.aioe.org>
    <62ce9e7b$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <tamf5e$1ngv$1@gioia.aioe.org>
    <62cee276$0$467$65785112@news.neostrada.pl>
    <tan6ph$11g6$1@gioia.aioe.org> <y2JzK.3989$H329.3535@fx03.ams1>
    <taom3t$19pc$1@gioia.aioe.org>
    <62d0022a$0$496$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 14.07.2022 o 13:46, _Master_ pisze:

    > Trzeba mniej zabierać biednym i nie doprowadzać do sytuacji kiedy
    > sprzątaczka płaci procentowo więcej podatku niż dyrektor.

    To proste.
    Przekonaj bogatych żeby więcej płacili sprzątaczce.

    > Prosty schemat. Zamiast zabierać i rozdawać pozostawić tym których
    > chcemy wspierać.

    Skoro bogaci nie chcą z własnej woli pozostawić więcej sprzątaczce, to
    potem niech ci bogaci nie będą zdziwieni, że sprzątaczka chce żeby
    zabrać bogatym pod przymusem

    > I UWAGA! NIGDY nie będzie sprawiedliwie. Zawsze będzie ktoś pokrzywdzony
    > Jeśli sobie to uświadomimy życie stanie się prostsze. ;-)

    Oczywiście.
    Kwestia skali tego pokrzywdzenia.
    Cierpliwość kiedyś się kończy i napięta żyłka pęka.

    Badania pokazują, że poczucie biedy jest subiektywne.
    Taki wkurwiony mieszkaniec Podlasia, który głosuje na populistów,
    obiektywnie jest o wiele bardziej bogatszy niż np. mieszkaniec w jakiejś
    afrykańskiej wiosce przy pustyni.
    Wkurwienia nie powoduje to, że ktoś jest biedny, lecz przepaść między
    bogatym sąsiadem, a biednym sąsiadem.
    O czym ci bardziej inteligentni populiści doskonale wiedzą (i to
    wykorzystują), ale udają że nie wiedzą (bo gdyby coś temu zaradzili, to
    nie mieliby kogo wykorzystywać).

    Pierdolenie, że trzeba mniej zabierać sprzątaczce w podatkach, to zwykłe
    pierdolenie. Te 20% więcej (gdyby nie płaciła podatków) od ochłapów
    które otrzymuje za swoją pracę nijak nie zmieni jej sytuacji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr