eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonflikt - pracodawca - były pracownik › Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
  • Data: 2005-03-22 11:53:51
    Temat: Re: Konflikt - pracodawca - były pracownik
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Raku wrote:
    > witek napisał(a):
    >
    >> Raku wrote:
    >
    >
    >>
    >> Ale na szkodę firmy.
    >> Może domagać się utraconych korzyści, czyli to czego nie zarobił, bo
    >> klienci zarwali rozmowy.
    >
    >
    >
    > Zakaz konkurencji, strony mogą wprowadzić zarówno w momencie
    > nawiązywania stosunku pracy, jak i w razie potrzeby, w trakcie jego
    > trwania. Nie ma też przeszkód, by w umowie ustalić moment ustania
    > obowiązywania zakazu wcześniej niż ustanie samego stosunku pracy. W
    > przypadku, gdy pracodawca nie określi terminu ustania zakazu
    > konkurencji, *** zakaz ten trwa do momentu rozwiązania stosunku pracy ***.
    >
    > ze strony http://www.frackowiak.com.pl/pl/ubezpieczenia5.php :)
    >

    Tak jak napisałem wcześniej.
    Ustanie zakazu konkurencji, jeśli w ogóle był, nie daje prawa rozsyłania
    wszystkim byłym klientom informacji, że firma jest do dupy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1