  • Data: 2006-11-30 18:23:52
    Temat: Re: Konfiskata komputera z powodu nielegalnego oprogramowania
    Od: zupa <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:

    > Czytałem kiedyś, że takie publikację powodują, że MS na dłuższą metę
    > traci. To też chyba tłumaczy fakt, że prawni przedstawiciele MS w
    > zasadzie nigdy nie pozwali indywidualnego użytkownika (wedle tamtego
    > artykułu).

    Bo natrafiliby na kamien. Cwany prawnik natychiast zdjal by im majtki,
    wywalajac na swiatlo dzienne metody dzialania. A jeszcze cwanszy zlozyl
    pozew przeciwny i dorzucil Ministerstwo Prawdy jako wspolprzestepce.

    Taniej jest dac lapowke Rysiowi Siewierskiemu, niz ryzykowac praniem
    brudow w publicznym sadzie.

    Edelman nazywa sie firma ktora organizuje hochsztaplerstwa (typu lapowki
    dla kurewek Wybiorczej) dla MSyfu:

    http://www.edelman.com/